بلاگ تعمیرات لوازم خانگی :: بلاگ تعمیرات لوازم خانگی

بلاگ تعمیرات لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

ماکروفرها در زندگی ما به علت سرعت بالایی که در پخت و گرم کردن دارند، دارای جایگاه ویژه ای هستند. این دستگاه‌های ارزشمند از قطعات متفاوتی ساخته شده‌اند که با همکاری این قطعات عملکرد ماکروفر به درستی صورت میگیرد. لامپ ماکروفر نیز یکی از این قطعات به شمار می‌رود. علت روشن نشدن لامپ ماکروفر میتواند بر اثر عوامل گوناگونی باشد که هر کدام از آنها نیاز به بررسی دارند. برای بررسی علت های روشن نشدن لامپ ماکروفر و بررطرف کردن آنها این مقاله را تا انتها بخوانید.

 سوختن چراغ ماکروفر

یکی از رایج ترین دلایل روشنایی چراغ های ماکرو این است که می توان آن را سوزاند. برای تأیید و حل این مشکل، ابتدا باید ماکرو را بکشید و سپس فیوز را که ماکرو است برش دهید. دریچه کلان خود را شناسایی کنید و پانل را با باز کردن پیچ های خود قرار دهید. کابینه یک لامپ هالوژن دارد و آن را پوشش می دهد. لامپ را باز کنید و آن را حذف کنید و جایگزین شراب سازی کنید. در صورت اطیمنان از سوختن چراغ ماکروفر، ویدیو تعویض لامپ روشنایی ماکروفر آپارات آی پی امداد را از دست ندهید.

شاید برایتان جالب باشد، اگر به تمیز کردن ماکروفر خود اهمیت ندهید، مشکلاتی متعدد ممکن است، برای دستگاه شما پیش بیاید و حتی طول عمر دستگاه هم نیز کاهش میابد.

سوختن سوکت لامپ

دلیل دیگری که برای یک لامپ ماکرو کار نمی کند، می تواند مشکل با پلاگین لامپ شما باشد. اما قبل از بررسی یا جایگزینی سوکت لامپ، باید لامپ را به شیوه ای که در بالا ذکر شد جایگزین کنید. با این حال، اگر لامپ لامپ کار نمی کند، باید با یک مولتی متر سوکت مشورت کنید تا با منبع تغذیه ادامه یابد. اگر سوکت لامپ هیچ تداوم جریان الکتریکی را نشان ندهد، ممکن است لازم باشد جایگزین آن با تکنسین تخصصی شود.

هشدار: مایکروویو شما می توانید هزاران ولتاژ الکتریکی را در خازن های ولتاژ ذخیره کنید، حتی پس از اینکه مایکروویو خاموش است. با توجه به ولتاژ بالا و احتمال شوک الکتریکی، جایگزینی اجزای الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است. بنابراین، بهتر است تعمیرات ماکروفر خود را به تعمیرکار با تجربه بسپارید. در آپارات آی پی امداد اطلاعات تکمیلی در رابطه با تعمیرات و سرویس لوازم خانگی می‌توانید مشاهده نمایید.

مشکل در پنل ماکروفر

دلیل دیگری برای چراغ های ماکرو شما می تواند یک مشکل در کنترل پنل اصلی دستگاه باشد. قبل از چک کردن کنترل پنل اصلی، اطمینان حاصل کنید که لامپ ها، کابل ها و شاخه ها و ... ندارند. در حال حاضر کنترل پنل اصلی را با یک مولتی متر بررسی کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کنید که پنل کنترل ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال می کند. اگر نه، ممکن است لازم باشد آن را جایگزین کنید و این تنها توسط یک تکنسین ماکرو تخصصی انجام می شود.

 تعمیر چراغ ماکروفر

اگر تجربه ای ندارید، تعمیرات مایکروویو خود را تعمیر نکنید، زیرا هزاران ولت از ولتاژ برق را در خازن های ولتاژ ذخیره می کنند، حتی پس از اینکه مایکروویو خاموش است. با توجه به تنش جریان بالا و احتمال شوک الکتریکی، جایگزینی اجزای الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است و بهتر است توسط متخصص ماهر انجام شود.

 

بلاگ تعمیرات لوازم خانگی ...
ما را در سایت بلاگ تعمیرات لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : علت روشن نشدن لامپ ماکروفر, نویسنده : امامی بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:03

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :